Wednesday, January 5

Killtec, merita banii?

Mi-am luat inainte de sarbatori un costum de ski de la Killtec, un Level 5 din colectia noua. Level 10 mi s-a parut prea scump, iar Level 3 arata prea fashion. Costumul este multistrat, cusaturi lipite, fermoare izolate, 5-8000 mm impermeabilitate, windproof etc. Coatele si genunchii sunt preformati si permit o miscare lejera. Pantalonii se ajusteaza foarte bine in talie, se inchid atat cu scai cat si capse si sunt destul de evazati incat sa nu se cuteze aiurea peste clapar. Se pot purta cu sau fara bretele, in functie de gust. Jacketa se poate purta fie la modul clasic fie ,,bluzata,, mai mult pentru snowboard.
Dupa 2-3 purtari, costumul pare OK, protejeaza bine de frig si permite o buna respiratie a corpului. La fulguiala usoara nu s-a udat. Un minus ar fi ca buzunarul interior pentru ochelarii de ski este prea mic pentru acest scop.
Overall, a fost o alegere OK, insa ca recomandare ar fi ideal de cumparat in luna februarie/martie cand sunt reduceri de 20-40%, evident cu riscul de a nu gasi marimea potrivita. Killtec are mai multe magazine in Bucuresti insa cele mai bine aprovizionate mi s-au parut cel de pe 1 Mai si cel de la City Mall (Oltenitei) de unde l-am si cumparat. Personalul amabil insa nu prea stie sa faca o recomandare.
Pe lista scurta am avut: un model entry-level de la Salomon (nu mi-au placut insa culorile) Gotech (brand romanesc, materiale de calitate insa lipsuri la design) The North Face (de asemenea un model entry level, insa pantalonii M imi erau mari iar S nu se produc, iar pe de alta parte jacketa era una generala nu de ski, adica nu avea fusta de zapada, mansete, buzunare interioare etc).