Sunday, November 4

Top magazine online romanesti pentru ski and stuff

In ultimele zile, am tot cautat un model de ski Rossignol si am vizitat mai multe magazine online romanesti de profil. Daca tot am pierdut vreme, am incropit si o lista a celor mai importante, pe care o gasiti, intr-o ordine intamplatoare, mai jos:
Salomon - magazinul oficial din RO, au frecvent reduceri considerabile, cu un card client se poate obtine un discount de 5% suplimentar
HeadSports -magazinul importatorului oficial SportIntercom, aduc mai toata gama Head
Wintermag - ceva mai generalist, au produse pentru mai toate sporturile de iarna
FunRide -  preponderent pentru snowboard si freeride/freestyle, poti cauta echipament dupa toate criteriile consacrate dar si dupa culoare, tare... (au branduri ca Movement, Armada etc)
SkiCenter - versiunea online a magazinului de pe Stefan cel Mare) ski-uri Nordica, casti Julbot, in general marfa OK
AbitareSports- ski-uri Atomic dar si echipament The North Face, ONeill, au mai multe magazine fizice, nu am remarcat diferente de pret pentur achizitii online (ca la Salomon spre exemplu)
SkiShop -vinde Volkl, au magazine fizice in Brasov si Busteni
SportConcept - ski si snowboard, branduri diverse, marfa de calitate, sunt din Timisoara. ofera si inchiriere
ExplozivSki - am vazut niste jachete Blizzard relativ interesant si cu preturi bune + ceva skiuri  off ride entry level
Ascent- magazin generalist (nu aveau prea multe produse pe stoc)
Decathlon - e cunoscut
RideSnow - pentru snowboard, reprezinta brandul Ride
Himalaya - skiuri de tura si accesoriile necesare
Dominorum -  chiar nu mai stiu ce ofera, dar daca am salvat link-ul inseamna ca mi-au atras atentia cu ceva :)
WinterOutlet - mai de toate, nu prea ingrijit din pacate
.... mai sunt si altele care probabil mi-au scapat...
Ca remarca generala, piata de profil ski, snowboard and stuff este destul de saraca si cu 2-3 exceptii nu prea sunt sanse sa gasesti ce cauti. Multe branduri majore, ca Rossignol spre exemplu, aproape ca nu exista in online-ul romanesc. Prin comparatie, sectorul de biciclete si accesorii este mult mai evoluat, multi furnizori aducand pe comanda aproape orice. Adevarat ca pe doua roti merge mai multa lume si mai multe luni pe an, dar totusi.
Oricum, la final ajungem la o singura concluzie, mai bine cumperi de afara. Site-ul acesta are preturi superbune, iar livrarea in Romania costa 30 EUR.